sobota, 6 lipca 2013

[Biuro]Kasetka na kasę - na każdą kiesę

Pewnego razu w mojej kompanii wydarzyło się coś niezwykłego. Jakieś tępe bandziory napadły na sklep. W sklepiku tym sprzedawano różnego rodzaju sprzęt elektroniczny, gadżety, akcesoria, sprzęt AGD. Alarm miał być ustawiony akurat kolejnego dnia, gdyż zmieniłem agencję ochroniarską. Skąd oni wiedzieli? Do tej pory w ochranianiu sklepu pomagały mi regały ,które układałem na froncie, aby ciężej było wejść. Kasetki na pieniądze były czymś pierwszym, na co rzucili się złodzieje po wejściu do sklepiku i staranowaniu wejścia. Następnym łupem padło dziesięć telewizorów, gdyż znajdował się ten dział zaraz przy wejściu. Następnie skierowali się do działu AGD, skąd zabrali kilka automatów, chłodziarek i zmywarek. Nie rozumiem, jak udało im się to wszystko zabrać! R egał, który zakrywał drzwi, był przecież bardzo ciężki i potężny, żeliwny jak wanna! Nurtuje też zagadka, skąd złodzieje wiedzieli, że aktualnie nie ma ochrony? Chciałbym znać na to pytanie odpowiedź. Przez głupotę pozbyłem się mnóstwo kasy. tags: biuro, wyposażenie, towary