poniedziałek, 29 lipca 2013

[Motoryzacja]Jak przetrwać po oblanych wstępnych?

Do diaska! Nie przeżyję, stwierdziłem, kiedy zobaczyłem wyniki mojego egzaminu wstępnego. To był koszmar. Najlepsze studia w kraju, po których 95% dostaje od razu pracę, tylko po samej nazwie uczelni. Co za niefart! Aktualnie sto dwadzieścia osób zaciera ręce i otwiera flaszkę. Właśnie dostali pracę i są świadomi swojej wartości. Do tego wszystkiego moja matka stwierdziła, że rozwodzi się z ojcem, zabiera auto i w ogóle ma nas wszystkich w głębokim poważaniu. Po prostu przezabawnie i cudownie. Ale pomyślałem sobie, kto jak to, ale ja dam sobie radę. Dam radę! Do tego wszystkiego moja autoszyba została potraktowana kamykiem. Cztery stówki nie moje. Szlag!! Tu mi się udało. Ojciec powiedział, że zwróci mi kasę za te autoszyby Poznań natomiast okazał się moim nowym miejscem pracy. Mieszkanie raczej szybko uda mi się załatwić, kilka moich znajomych już się tam przeprowadziło pół roku temu. Popracuję, pouczę się, zdobędę doświadczenie i dam czadu na następnych egzaminach wstępnych. Tak będzie. A matka z ojcem? Może im się jeszcze uda? Byłoby dobrze, żeby się dogadali. Oni osobno?Nie widzę tego. Damy radęęę! Tags:motoryzacja, wymiana szyby samochodowej, wymiana przedniej szyby, autoszyby poznań