środa, 3 lipca 2013

[Rodzina]Jak wiele można pamiętać z bycia dzieckiem?

Niedawno razem z rodzicami omawialiśmy dawne czasu. Przy okazji przetestowaliśmy, jak wiele tak faktycznie pamiętam ze swojego dzieciństwa. Nieco chaotycznie zaczęłam opowiadać o wszystkim i wyszło, iż kojarzę pewne sytuację, kiedy miałam niecałe cztery latka! Wszyscy byli niezwykle zszokowani, ja sama nie wiedziałam, że jest to możliwe. Potem przyszedł moment na dalsze historie. Udało mi się w dodatku odtworzyć dzień, kiedy tata zabrał mnie do swojej pracy. Dawniej były prowadzone dni otwarte dla całych rodzin. Tata do teraz pracuje w tej firmie, lecz nie jest to już tak wielki kompleks. Aktualnie wszystko poznikało w tym hale magazynowe. Pamiętam nawet, jak zaprezentował mi namioty przemysłowe, hangary i mnóstwo innych budynków. Potem przyszedł moment na maszyny i produkcję. To była wyjątkowo atrakcyjna wyprawa. Dzięki niej dowiedziałam się o wi ele więcej o pracy taty i o całej odpowiedzialności, która na nim ciąży. Normalne, iż spora część z moich wspomnień jest zamazana. Nieraz ogromnie mi się one plączą i można się pośmiać. Żywię nadzieję, iż będą one ze mną do ostatnich chwil. Boję się wprawdzie, że w pewnym momencie przepadną całkowicie. Ogólnie mogłabym je wszystkie zapisać. Stworzyć oryginalny pamiętnik, który spełniłby funkcje powiernika. Może jeszcze skorzystam z tego pomysłu? tags: dom, rodzina, życie, praca, rozrywka