środa, 17 lipca 2013

[Turystyka]Wycieczka w góry

Wraz z przyjaciółmi wpadliśmy na pomysł, by pojechać razem w góry. Należy w końcu zadbać o figurę, gdyż zbliżają się wakacje. Pierwszą myślą stały się Bieszczady. Wykonaliśmy więc parę telefonów, ale niestety okazało się, że wszystkie kwatery są już zarezerwowane. Potem wymieniono Zakopane. Wszyscy jednak już je zwiedzili i pragnęli czegoś bardziej atrakcyjnego, gdzie nie spotkamy mnóstwa turystów. Do wyboru została nam podobnie znana Wisła albo Jura Krakowsko-Częstochowska. Wybór padł na Jurę. Trzeba było jedynie zmodyfikować nasze plany. Koledzy wiadomo stwierdzili, że tamtejsze rejony do świetne miejsce na wspinaczkę. Jest tam wiele różnych skałek i dodatkowo wzmocnimy mięśnie. Przeprowadziliśmy szybkie głosowanie i jak to bywa na moje nieszczęście zwyciężyły skałki. Szkoda jedynie, że nie posiadam do tego profesjonalnego sprzętu. Nie mam w swojej kolekcji odpowiednich rzeczy na podobną wyprawę! Ogromn y problem stworzyły buty wspinaczkowe. Poprosiłam o zdanie przyjaciółkę i wspólnie pojechałyśmy do sklepu sportowego. Zakup obuwia naprawdę mnie zabolał. Przy okazji wybrałyśmy parę rzeczy na wyprawę i nie zostało nic innego, jak wyczekiwać na zbliżający się weekend. Szczęście niestety mi nie dopisało i w dzień wycieczki nadeszła przerażająca burza. Ostatecznie dzień spędziłam w mieszkaniu przeklinając niepotrzebny zakup. tags: turystyka, wycieczki, sport, góry, sprzęt sportowy