piątek, 10 maja 2013

[Budownictwo] Mój prywatny kominek.

Będąc nastolatką, zdecydowanie często oglądałam komedie romantyczne, po to by zobaczyć scenę w której najważniejsi bohaterowie relaksują się przy kominku z lampką szampana w ręce. Marzyłam o własnym kominku, przy którym mogłabym się relaksować wraz ze swoim chłopakiem. Oczywiście, życie nie zawsze się tak układa, jakbyśmy pragnęli. Owszem, mam uroczy domek na przedmieściach, ale w planie domu nie załączono kominka. Planuję ziścić swoje marzenie i buduję kominek. Szczególnie, że mój mężczyzna też o tym myślał. Kilka dni temu, odebraliśmy projekt kominka i aktualnie zastanawiamy się nad wykończeniem obudowy kominka. Po wpisaniu w wyszukiwarkę: obudowy kominkowe Warszawa, trawertyn Warszawa i onyx Warszawa, udało mi się wyszukać wiele wyjątkowo interesujących pom ysłów na wykończenie kominka z onyxu albo trawertynu. Nie wiedziałam, że w Warszawie jest tak wiele sklepów, które proponują kamienie. Zastanawiające jest to, że nie są aż tak drogie, jak myślałam, że będą. Uważam, że obudowa z onyxu albo trawertynu będzie estetyczna, piękna i praktyczna. Nie chcę mieć tak, jak inni marmurowego kominka ;) A Wy co sądzicie? tags: dom, budownictwo, kominki