piątek, 7 czerwca 2013

[Dom]Łazienka moich snów

Nie tak dawno pojechałam razem z rodzicami do cioci, która mieszka jakieś 80 km za Warszawą. Dzięki temu mogliśmy połączyć miłe z pożytecznym. Ostatecznie mały urlop każdemu się przydaje. Faktycznie te pięć dni na łonie natury to dla mnie duże wybawienie. Co więcej mogłam ujrzeć świeżo wybudowany dom wujostwa. Nie potrafiłam doczekać się, aż zobaczę, co moja ciocia wykombinowała. Z zawodu jest ona architektem wnętrz, więc wiedziałam, że będzie to coś wyjątkowego. Muszę powiedzieć, że rzeczywiście się nie rozczarowałam! W rzeczy samej włożyła w wystrój dużo pracy i ciepła. Największe jednakże emocje wywołała na mnie łazienka. Pewnie części z Was wyda się to śmieszne, ale marzę o tak dużej wannie! Całość była utrzymana w barwach czerni i bieli. Do wykończenia wykorzystane były granity i marmury. Aż z ciekawości postanowiłam sprawdzić koszt. Pod koniec dnia znalazłam chwilk ę dla siebie, więc zasiadłam do komputera i sprawdziłam marmury Warszawa. Wybór był ogromny, ale ceny mnie zmroziły. Prawie tak samo stało się w przypadku: granit Warszawa. Z tą aczkolwiek różnicą, że można było kupić nieco tańsze zamienniki. No cóż, może nigdy nie będzie mnie stać na ekskluzywną łazienkę, jednakże powzdychać mogę. Zdradzę jednak jeszcze, że to była cudowna kąpiel! tags: łazienka, dom, remont, wystrój wnętrz, aranżacja