piątek, 7 czerwca 2013

[Rozrywka]Zajęcia z plastyki

Ostatnio doszłam do wniosku, iż powinnam zacząć rozszerzać swoje hobby i to nie tylko we własnym zaciszu. Zwyczajnie uwielbiam rysować i malować, nieważne dla mnie jest miejsce czy sposób. Liczy się czas poświęcony nad płótnem. Kiedyś niesłychanie dawno temu, jak jeszcze byłam dzieckiem rodzice zabrali mnie na dodatkową plastykę. Chodziłam na nią dwa razy w tygodniu wspólnie z innymi osobami w moim wieku. Naszą instruktorką była pani o niezwykłym talencie. Zawsze w duszy jej troszkę zazdrościłam. Po pewnym czasie jakoś wszystko się rozmyło i zostały jedynie wspomnienia. Mam w tej chwili wielki żal do siebie, że zaprzestałam rozwijać tę pasję. W istocie tęsknie za tamtymi latami nauki. Zapisałam się z tej przyczyny na zajęcia warsztatowe do pałacu młodzieży, gdzie stworzono nawet specjalną grupę dla dorosłych. Bardzo mnie zdumiało, kiedy moja znajoma również zdecydowała się zapisać. W końcu tutaj duże znaczenie ma rozrywka nie talent. Razem pojechałyśmy do sklepu, gdzie zakupiłyśmy wymagane kredki i akwarele. Oprócz tego zainwestowałyśmy w fartuchy ochronne. Wreszcie spełni się moje marzenie! Jestem istotnie szczęśliwa, że znów będę mogła rysować i spotykać się z ludźmi o takiej samej pasji. tags: hobby, rozrywka, rysowanie, malowanie, plastyka