piątek, 21 czerwca 2013

[Rozrywka]Metoda na spokojny sen

W końcu nadeszły moje ukochane wakacje. Długo na nie czekałam szczególnie, że planowałam tym razem dalszą podróż. Już w poprzednim roku wspólnie z narzeczonym zdecydowaliśmy się pojechać do Chorwacji i nocować w jednym z urokliwych domków. Kwatery nie sprawiły nam żadnych, dużych kłopotów i jedynie o co musieliśmy zadbać to przegląd auta i zakupy. Niestety przez te wszystkie emocje ostatnimi czasy nie sypiam zbyt dobrze. Nieustannie wyobrażam sobie, jak to wszystko się ułoży. Przez cały czas nękają mnie rozmaite wizje naszego, wspólnego wyjazdu i rano jestem jak zombi. Lepiej nie patrzeć w lustro. W końcu się poddałam i uznałam, że nie mam innego wyjścia, jak poszukać na bezsenność lekarstwa. Ich lista jest niesłychanie ogromna. Ja prywatnie preferuję naturalne środki, lecz jak sami wiecie na bezsenność leki przeważnie posiad ają mnóstwo okropnej chemii. Jak dobrze, że mam mamę, która zawsze ma pomysł, co należy zastosować. Tym razem sprezentowała mi ziółka. W pierwszej chwili nie zauważyłam zmian. Tak po dwóch dniach faktycznie pozwoliłam sobie na prawdziwe rozluźnienie i przespałam całą noc. Przynajmniej głowa odpoczęła. Prawdopodobnie do samego odjazdu będę zmuszona popijać moje napary, lecz warto się poświecić! Mam nadzieję, że wczasy będą idealne. tags: wakacje, urlop, rozrywka, lekarstwa, bezsenność