niedziela, 23 czerwca 2013

[Uroda]Kosmetyki dla delikatnej skóry malucha

Ostatnio wybrałam się razem z koleżanką na wspólne zakupy. Każda z nas chciała kupić sobie kilka bluzek i kosmetyki. Na pierwszy plan oczywiście poszły ubrania. Zajęło nam to dużo czasu, gdyż nie miałyśmy konkretnych typów. Mam przeczucie, że nie zignorowałyśmy żadnego sklepu w całej galerii. Aż rozbolały mnie nogi! A jeszcze musiałyśmy wpaść do drogerii. Zawsze kupujemy kosmetyki w jednym miejscu. Mamy naprawdę ogromną drogerię nieopodal naszego osiedla i tam można znaleźć mnóstwo ciekawych rzeczy. Nierzadko na pułkach mają artykuły, których nie ma w normalnych sklepach bądź marketach. Można nawet poprosić, aby ściągnęli dany kosmetyk. Ja głównie chciałam kupić płyn do demakijażu wypróbowanej już marki Avene. Nie drażni on moich oczu i radzi sobie doskonale z wieczornym makijażem. Przyjaciółka tymczasem skupiła się na produktach dla dzieci. Jakiś czas temu stała się szczęśliwą mamą i obecnie w szczególności musi dbać o malca. Tak jak myślałam, od razu sięgnęła po Balneum Baby Basic, który sprawdziła jakiś czas temu i jego skuteczność była nadzwyczaj wysoka. Świetnie łagodzi wszelkie zaczerwienienia i likwiduje odparzenia skóry. Przynajmniej pupcia już smyka nie boli. Dla siebie wzięła jedynie puder i ledwo żywe zawlokłyśmy się do domu. Mimo, że był to bardzo udany dzień to szczerze powiedziawszy mam dość. tags: kosmetyki, uroda, moda, rozrywka, dom