środa, 5 czerwca 2013

[Sport]Dlatego ubóstwiam lato!

No i nareszcie mój rower doczekał się porządnej naprawy. Wcześniej zabrakło mi czasu, lecz ostatecznie dałam radę! Już na początku maja zadecydowałam, że w tym roku poświęcę trochę czasu poznając okoliczne trasy. Mój chłopak ucieszył się z owego planu chyba najbardziej. W ogóle to sam chciał mi zaproponować coś podobnego. Wpierw jednak obowiązkowo należało wykonać ten przegląd. To ostatecznie kwestia paru dni, więc oddaliśmy je do odpowiedniego punktu. W tym czasie pojechaliśmy dokupić nieco niezbędnych rzeczy, które zginęły nam w ubiegłym roku. Na liście znalazła się m.in. pompka. Do tego doszedł obowiązkowy bidon, saszetka i odblaskowe opaski, tak aby każdy kierowca widział nas z oddali. Pomyśleliśmy także o plecaku, który nie tylko pasowałby do roweru, lecz także codziennego użytku. Kumpel polecił nam akcesoria marki Deuter, które ponoć cieszą się ogr omną popularnością wśród rowerzystów. Tylko cena była nieco wygórowana, ale w ostateczności stwierdziliśmy, że jest on wart tych pieniędzy. Mamy tylko jeden dosyć istotny kłopot. Co się stało z pogodą? Póki co cały czas leje i nie zanosi się na zmianę. Cóż, najwyżej sobie poczekam. tags: sport, akcesoria sportowe, plecaki, sprzęt rowerowy