niedziela, 9 czerwca 2013

[Zdrowie]Czy można kupić dobre lekarstwo na bezsenność?

Ostatnio cierpię na chorobę mojego pokolenia, czyli bezsenność. Za duża dawka stresu i męcząca praca sprawiają, że naprawdę jestem już zmęczona. Z początku sądziłam, że wystarczy trochę przystopować, odprężyć się i wszystko wróci do normy. Niestety szybko się przeliczyłam i mogę powiedzieć, że byłam jak tykająca bomba. Wszystko mnie denerwowało i złościło. Znajoma z pracy poleciła mi nawet specjalne ziółka na nerwy, które powinny idealnie wpłynąć na moje kłopoty ze snem. Wiadomo, nie zadziałały. Musiałam sięgnąć po następny lek na bezsenność, ale w sumie nigdy ich nie używałam, więc skąd się mam na tym znać? Po pierwsze poszłam się do lekarza. Po rozmowie i przeprowadzeniu paru podstawowych badań stwierdził, że to przepracowanie i zalecił mi tabletki. Naprawdę jestem dość nieufną osobą jeżeli chodzi o pigułki, dlatego z ciekawości wpisałam w wyszukiwarkę : bezsenność lek. To był świetny ruch. Nie chcę mówić ile przeciwwskazań miały te lekarstwa i szkodliwych związków. Bez zastanowienia wyrzuciłam je do kosza na śmieci. Przyszedł czas na ostatnią deskę ratunku. Pojechałam do mamy i poprosiłam ją o opinię. Całkiem szybko znalazła dla mnie odpowiednie rozwiązanie w postaci naturalnych środków. Jestem w zasadzie wdzięczna za jej pomoc. Może nie śpię twardo i budzę się co pewien czas, ale chociaż mogę trochę wypocząć. Chociaż wiecie... marzy mi się normalny sen. tags: zdrowie, medycyna, lekarstwa, bezsenność