środa, 19 czerwca 2013

[Rozrywka]Wspólny wieczór z koleżankami

Ostatnio umówiłam się z przyjaciółkami na wspólne pogaduchy w naszej ukochanej kawiarni nieopodal centrum. Staramy się z reguły raz w miesiącu wygospodarować czas na długie plotkowanie o naszych planach i zmartwieniach. Szkoda, iż czasu dla siebie mamy coraz mniej, ale ostatecznie większość już pozakładała rodziny i ma swoje własne życie. Ja jednak uwielbiam te nasze spotkania. Każda z dziewczyn ma co poopowiadać i bodajże nigdy nie narzekałyśmy na nudę. Ostatnim razem poruszyłyśmy w szczególności temat kosmetyków. Już od jakiegoś czasu moja skóra jest strasznie wysuszona, więc poprosiłam koleżanki o radę. Wiele dobrego usłyszałam o kremach marki Nuxe. Ponoć rzeczywiście dobrze nawilżają i skóra staje się przyjemna w dotyku. Następnie naturalnie omówiłyśmy nasze ulubione balsamy ujędrniające do pupy, żele pod prysznic i kosmetyki do makijażu. Na koniec pr zyszła wreszcie pora na świeżo upieczone mamy, które musiały trochę ponarzekać na temat wrażliwej skóry niemowląt. Chyba jedynym preparatem, który razem zachwalały była Mustela. Ja prywatnie nie znam się na tego typu rzeczach, ponieważ nie mam jeszcze dzieci. Każde spotkanie kończymy ognistymi plotkami o mężczyznach, ubraniach i męczącej pracy. To nasze zasłużone kilka godzin odpoczynku. tags: kosmetyki, uroda, kobieta, rozrywka, moda