środa, 5 czerwca 2013

[Sport]Za co lubię łyżworolki?

Wielu z nas polubiło szybkość jaką oferują nam rolki. Pamiętam nadal czasy, kiedy dostępne były tylko normalne wrotki. Nigdy nie umiałam na nich jeździć. Więcej razy się wywróciłam niż na pierwszym, dwukołowym rowerze. Z kolei moja siostra je szczerze uwielbiała. Potrafiła całymi dniami pędzić na nich po parku i straszyć dorosłych. Nic dziwnego, że tak bardzo dobrze jej szło. Praktycznie całe zimowe ferie przejeździła na lodowisku z koleżankami. Dla mnie łyżwy wydawały się przerażające. Może dlatego, gdyż byłam jeszcze mała? Za nic nie byłam w stanie dobrze wyhamować. Dobrze, że moja siostra miała mnóstwo cierpliwości i krok po kroku pokazywała mi, w jaki sposób powinnam poprawnie się ruszać. Do teraz na lodowisku czuję się swobodnie i bezpiecznie. Podobnie jest z rolkami. Nie są one dla mnie żadnym wyzwaniem. Nie mam jednak za wiele miejsca na łyżwy i rolki, dlatego b ardzo się cieszę, że zaprojektowano coś takiego jak łyżworolki. Teraz wystarczy, że zamienię kółka na płozy i na odwrót. Na dodatek są one regulowane, dlatego nie ma znaczenia grubość skarpetek. Czasami jeszcze wspominam swój pierwszy kontakt z lodem i każde wakacje spędzone na rolkach. Dobrze jest mieć tak przyjemne wspomnienia. tags: sport, wakacje, sprzęt sportowy, rolki, łyżworolki